Η Aegean Airlines εξέδωσε ανακοίνωση για την Ρόντρι, την τυφλή γάτα που έχασε

Τέσσερις ημέρες είναι που η γάτα, η οποία ταξίδευε με την ιδιοκτήτριά της για το Μόναχο με την Aegean, χάθηκε ενώ παραμένει άγνωστο για το πού μπορεί να βρίσκεται.

Η Μαίρη Γκόμεζ ταξίδευε με τρία γατάκια από Χανιά με προορισμό το Μόναχο και έκαναν μια ενδιάμεση στάση στην Αθήνα. Όλα πήγαν καλά στο check-in στα Χανιά και τα κρέιτ μεταφοράς ήταν καινούρια και χωρίς ελαττώματα.

Όταν έφτασαν στο αεροδρόμιο της Αθήνας μετά την πρώτη προσγείωση, η κ. Γκόμεζ κλήθηκε να ελέγξει τα τρία κουτιά μεταφοράς της και τότε διαπίστωσε ότι ένα από αυτά ήταν κατεστραμμένο από την κορυφή και η γάτα της, Ρόντρι, ήταν άφαντη. Η Μαίρη Γκόμεζ μάλιστα αγανακτισμένη από αυτή την απώλεια, καταγγέλλει ότι η εταιρεία δεν έκανε καμία ενέργεια για να βρεθεί το άτυχο ζωάκι ενώ της πρόσφερε αποζημίωση ύψους 100 ευρώ.

Μετά τον τεράστιο σάλο και με τέσσερις ημέρες καθυστέρηση, η αεροπορική εταιρεία αποφάσισε να εκδώσει μία “σημαντική” ανακοίνωση για την Ρόντρι.

Στην ανακοίνωσή της η εταιρία αναφέρει ότι καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για τον εντοπισμό της γάτας ενώ για την αποζημίωση των 100 ευρώ επισημαίνει ότι “προέρχεται από ψεύτικο λογαριασμό και δεν έχει καμία σχέση με την εταιρία”.

Ολόκληρη η ανακοίνωση της Aegean

«Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για το περιστατικό με την Rodri, το γατάκι που χάθηκε κατά τη μετακίνηση του από Χανιά προς Μόναχο, μέσω Αθήνας. Από την πρώτη στιγμή, η Aegean συνεργάζεται με τις Αρχές των αεροδρομίων, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια για τον εντοπισμό της. Ωστόσο, παρά τις προσπάθειες όλων, οι οποίες συνεχίζονται αμείωτες, δεν έχει εντοπιστεί ακόμα.
Η ασφάλεια και η ευζωία όλων των ζώων που ταξιδεύουν μαζί μας είναι πολύ σημαντική. Διερευνούμε τις συνθήκες μεταφοράς της Rodri προς και από το αεροσκάφος, για να αποτρέψουμε τέτοια περιστατικά στο μέλλον.

Σημαντικό: Θέλουμε επίσης να διευκρινίσουμε ότι η προσφορά αποζημίωσης 100 ευρώ που κυκλοφορεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αποδίδεται ψευδώς στην Aegean, προέρχεται από ψεύτικο λογαριασμό και δεν έχει καμία σχέση με την εταιρεία μας. Οι ενημερώσεις της Aegean πραγματοποιούνται πάντοτε αποκλειστικά από τα επίσημα κανάλια της εταιρίας.

Είμαστε ευγνώμονες για το ενδιαφέρον και την υποστήριξή σας. Συνεχίζουμε τις προσπάθειές μας, σε διαρκή επικοινωνία με τους κηδεμόνες της Rodri.»

Όταν η Μαίρη Γκόμεζ διάβασε την ανακοίνωση της εταιρίας, έκανε μια ανάρτηση στην οποία αναφέρει ότι ενημερώθηκε από υπάλληλο αεροδρομίου ότι έσπασε το κουτί μεταφοράς και πως έλειπε η γάτα της και επίσης ότι κανένας υπάλληλος της Aegean δεν της μίλησε παρά μόνο της ζητήθηκε να μπει μέσα ενώ έκλαιγε.

«Δεν με ρώτησε. Με αγνόησε. Ρώτησε τον υπάλληλο του αεροδρομίου. Δεν μου είπε λέξη εκτός από το ότι έπρεπε να πάω στη θέση μου», επισημαίνει η κ. Γκόμεζ.

Όσο αφορά τον ψεύτικο λογαριασμό που αναφέρει Aegean στην ανακοίνωσή της, η κ. Γκόμεζ τονίζει ότι  φαίνεται να προέρχεται από τον λογαριασμό της εταιρίας κανονικά.

«Εάν όχι, γιατί δεν επικοινωνείτε πρώτα μαζί μας για να το διευκρινίσετε;» ρωτά.

«Λέτε ψέματα», απαντά η Λήδα Σηφοδασκαλάκη

Από την πλευρά της η Λήδα Σηφοδασκαλάκη, απαντώντας στην ανακοίνωση της εταιρίας μέσα από τον λογαριασμό της στο Facebook αναφέρει ότι η Aegean λέει ψέματα και πως η Υπηρεσία Περιβάλλοντος του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών Α.Ε., ο Airport Duty Officer Athens International Airport S.A. και το Αστυνομικό τμήμα του Αεροδρομίου Αθηνών δεν έχουν λάβει καμία ενημέρωση για το περιστατικό.

«Λέτε ψέματα. Η Υπηρεσία Περιβάλλοντος του Διεθνή Αερολιμένας Αθηνών Α.Ε., ο Airport Duty Officer Athens International Airport S.A. και το Αστυνομικό τμήμα του Αεροδρομίου Αθηνών μέχρι και αυτή τη στιγμή που μιλάμε δεν έχουν λάβει ΚΑΜΙΑ ενημέρωση από εσάς για το περιστατικό! Ενημερώθηκαν χθες όλοι από εμένα. Υπάρχει κατάφωρη παραβίαση των κανονισμών του αεροδρομίου Αθηνών και φυσικά τεράστια κοροϊδία από την εταιρεία σας προς την Mary Gomes και την οικογένεια της. Ετοιμαστείτε για πολύ σκληρό δικαστικό αγώνα και ενημέρωση ΟΛΩΝ των φιλοζωικών οργανώσεων σε όλη την Ευρώπη για τον κατάπτυστο χειρισμό της υπόθεσης. Σας καλούσαμε από το Σάββατο 09/03/2024 και δεν δίνατε ΚΑΜΙΑ απάντηση, ούτε έχετε κάνει έως σήμερα ΚΑΜΙΑ ενέργεια για να βρεθεί το γατάκι.»


Ακολουθήστε το pet-in.gr στο Facebook, στο Instagram και το Google News

Σχετικά Άρθρα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ