Μετά από πολυετείς καθυστερήσεις και προκλήσεις σε τεχνικά και διοικητικά ζητήματα, το Μετρό Θεσσαλονίκης ετοιμάζεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του στα τέλη Νοεμβρίου 2024.
Πρόκειται για ένα μεγάλο έργο υποδομής που υπόσχεται να αλλάξει ριζικά την καθημερινότητα των πολιτών, ενισχύοντας την αστική κινητικότητα και μειώνοντας την κυκλοφοριακή συμφόρηση και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις.
Το Μετρό, που θεωρείται ένα από τα πιο σύγχρονα της Ευρώπης, θα έχει πλήρως αυτοματοποιημένα τρένα, αυξημένα μέτρα ασφάλειας και θα παρέχει τη δυνατότητα τακτικής και άμεσης μεταφοράς επιβατών στο κέντρο της πόλης και σε κοντινές περιοχές.
Βασικές πληροφορίες για τη Γραμμή και τους Σταθμούς
Η πρώτη φάση της βασικής γραμμής περιλαμβάνει 13 σταθμούς σε κεντρικά σημεία της πόλης, ενώ το 2025 αναμένεται να ολοκληρωθεί και η επέκταση προς την Καλαμαριά, προσθέτοντας πέντε ακόμα σταθμούς στο δίκτυο.
Η τεχνολογία του μετρό είναι υπερσύγχρονη, περιλαμβάνοντας αυτόματες πόρτες στις αποβάθρες και πλήρως κλιματιζόμενους συρμούς χωρίς οδηγό, με χωρητικότητα 450 ατόμων ανά συρμό. Η συχνότητα των δρομολογίων, σε πλήρη λειτουργία, εκτιμάται ότι θα φτάσει το 1,5 λεπτό, επιτρέποντας τη μεταφορά χιλιάδων επιβατών ημερησίως και μειώνοντας δραστικά τη χρήση Ι.Χ.
Μεταφορά ζώων συντροφιάς στο Μετρό Θεσσαλονίκης
Αν και δεν έχει υπάρξει επίσημη ανακοίνωση για τους κανονισμούς που αφορούν τη μεταφορά ζώων συντροφιάς στο μετρό της Θεσσαλονίκης, αναμένεται ότι θα εφαρμοστούν παρόμοιοι κανονισμοί με εκείνους του Μετρό Αθήνας.
Συνήθως, σε τέτοια μέσα επιτρέπονται μικρά ζώα συντροφιάς, αρκεί να βρίσκονται σε κατάλληλα φορεία, όπως κλουβιά ή ειδικά σακίδια μεταφοράς, για λόγους ασφάλειας και άνεσης των υπόλοιπων επιβατών. Για μεγαλύτερα ζώα ενδέχεται να υπάρξουν ειδικές ρυθμίσεις, οι οποίες θα ανακοινωθούν από τον ΟΣΕΘ όταν ξεκινήσει επίσημα η λειτουργία του δικτύου.
Ακολουθήστε το pet-in.gr στο Facebook, στο Instagram και το Google News
Απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή ή αντιγραφή με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου του δικτυακού τόπου χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.