Εταιρείες gaming καταπολεμούν την πλαστική ρύπανση

Με 3 δισεκατομμύρια παίκτες σε όλο τον κόσμο, η βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών έχει έναν τεράστιο ρόλο να διαδραματίσει στη βοήθεια του #BeatPlasticPollution.

Ενόψει τής Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος, η Reliance Games, μια εταιρεία παιχνιδιών με έδρα την Ινδία, ξεκίνησε μια εκστρατεία για να αναδείξει τις επιπτώσεις τής πλαστικής ρύπανσης.

Μέσω των παιχνιδιών της, Little Singham και Little Singham Cycle Race, δύο εξαιρετικά δημοφιλείς τίτλους με πάνω από 75 εκατομμύρια λήψεις, η Reliance εισήγαγε μηνύματα σχετικά με την πλαστική ρύπανση.

Στα παιχνίδια οι παίκτες πρέπει να συλλέγουν εικονικά πλαστικά μπουκάλια και απαγορευμένα πλαστικά αντικείμενα, ενισχύοντας τη σημασία της μείωσης, επαναχρησιμοποίησης και ανακύκλωσης των πλαστικών.

Εκτός από την Reliance, η Sports Interactive και η Sega εισήγαγαν πλήρως ανακυκλώσιμες συσκευασίες για το δημοφιλές παιχνίδι Football Manager. Ακόμα, η Microsoft X-Box και η Sony Playstation εξετάζουν εναλλακτικές λύσεις συσκευασίας, καθώς και την πιθανότητα χρήσης ανακυκλωμένου πλαστικού για τις κονσόλες και τα χειριστήρια.



 

Σχετικά Άρθρα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ